Tuesday, March 15

I have a friend ainu in Japan? - Send him this message:

日本の友人をainu がありますか?-彼はこのメッセージを送信



こんにちは。私の名前はRechkabo Kakuhonigenです。私はハイシェン魏、蝦夷共和国の都市に住んで..日本とロシアの小さな国の私はアイヌの代表。以前、私はウラジオストック、ロシアの日本センターでのインターネットについての講義を行った今私はオンラインは、中小企業のグループ心理学と技術革​​新の分析のための"アカデミーwebmistress"の講義をお読みください。私はお金を除けば助けることができる方法を教えてください?(私はロシアに住んでいる)?

Hello. My name is Rechkabo Kakuhonigen. I live in the city of Hai Shen Wei, the Republic of Ezo .. I Ainu representative of a small nation of Japan and Russia.Previously, I lectured about the Internet in the Japan Center in Vladivostok, Russia. Now I read online lectures in the "Academy webmistressfor the analysis of group psychology and innovation in small business. Tell me how I can help you except money?(I live in Russia)?

No comments:

Post a Comment

You can write whatever you want, but technically, the precise mathematical-statistical forecast of earthquakes based on information about the behavior of wild and domestic animals, birds, fish, and individuals available from 1995, with the advent of social networking.

THE STRUCTURE OF INPUT BIG DATA: API applications to social networks